måndag 22 februari 2010

There's no sunshine when she's gone

Jag fick som jag ville och morsan gick på att bussarna inte går idag. Kanske för att all annan kollektivtrafik, förutom under marken, är mer eller mindre inställda. Så jag trodde jag skulle få sova gott hela dagen men fuck no, har aldrig sovit sådär dåligt på länge och vaknade nu med en huvudvärk. Men man får nog vara lite glad över att se att solen är framme trotts att det var 23- ute på morgonen, fyfan.

I alla fall så ska jag ta mig till skolan imorrn för Alex har uppdaterat mig om en ny snygg kille i skolan. Haha, så då var det dags att gå till skolan igen och jag borde sätta mig ner och plugga matte. Men ni hör ju själva hur det låter. Det är mycket man borde helt enkelt.

Jag måste, måste börja sola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar