onsdag 24 februari 2010

FREE FALLIN'

1 - 5 = G
6 - 8 = VG
9 - 10 = MVG

Jag fick en jävla åtta på mitt nationella, vet ni hurt surt det är? Ge mig istället en sjua då eller bättre en fucking nia, fyfan vad frustrerande! Dock ska min lärare ska be en annan läsa skiten och se om den också tycker det bara är ett fucking fitt VG+, men om den personen tycker det är ett MVG kommer jag få det. Så är det någon där uppe som älskar mig så är det bäst för den att bevisa det nu. Satan vad irriterad jag blev (dock glad eftersom jag var den enda på hela IV som faktiskt fått VG+ på båda delarna, BOJAH!), i alla fall så blev det inte bättre att man satt och vänta på en buss i 50minuter och då man väl bestämmer sig för att gå därifrån så möter man sin buss på vägen. DET var jävligt surt det med eftersom man slutar ett och borde vara hemma HALV två men kom hem tre, tack för den säger jag bara - tack så jävla mycket.

Något som var bra var att vi hade världen snyggaste jävla musiklärare idag, dock var det hans sista dag idag så det suger rätt hårt att vi inte kommer ha honom mer. Men fyfan vad snygg han är och han hade en sån jävla grym sångröst, så var han bara 20år = awesome. Han gjorde fan min dag fast vi mer eller mindre var den sämsta musikgruppen han hade haft men vi var charmiga i alla fall, det var ju.. givande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar