tisdag 23 februari 2010

FUCK YOU VERY MUCH

Jag var faktiskt i skolan idag och fick verkligen ingeting gjort.Typiskt mig med andra ord även om jag mår skit över det senare, men samtidigt orkar jag inte göra något åt det. Hur ska jag orka leva med mig själv genom livet alltså? Ack, ack man kan ju inte göra annat än att bara avguda mig.

Random:
Jag hade något konstig pannband idag(med guldlöv på, såg ut som en kvinnligare version av Ceasar) och JAG använder aldrig pannband. Men jag kände väl mig gullig och söt idag, fast det försvann ganska fort när den enda som faktiskt såg att jag hade detta superdubersöta och puttinuttiga pannbandet var min SO-lärare. Happy times. Han kallade det till och med för ett diadem, DET var min komplimang för dagen.

Väldigt fin sådan.
Nu ska jag leta film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar